Dinsdag, 30 juni 2015

Leo van de Loop dagwinnaar.

De vijfde wedstrijd van het seizoen is een overwinning geworden voor Leo van de Loop. Gedurende het eerste uur van de wedstrijd had hij slag over slag beet. Echter na ongeveer een uur aasden de vissen duidelijk veel minder en liepen de vangsten ook flink in aantal terug.
Leo had zijn winst echter al in het eerste uur veilig gesteld en werd met 21 vissen dagwinnaar, gevolgd door Thijs Logtens (17) en Maarten Beekmans (11).

Ondanks een aantal afwezigen werd tijdens deze wedstrijd wel het meeste gevangen tot nu toe: 93 vissen in totaal. Met een veld van 9 deelnemers is dat toch ruim 10 vissen gemiddeld.

De complete uitslag vindt u hier (uitslagen en standen onder voorbehoud).