Dinsdag, 4 augustus 2015

Laatste wedstrijd gewonnen door Jan de Kleijn.

De achtste en daarmee laatste wedstrijd van dit seizoen is gewonnen door Jan de Kleijn.
De 19 vissen die hij ving bleken genoeg om Willy de Kleijn (18) en Wiel ten Haaf (16) nipt voor te blijven.

In totaal werden 92 vissen gevangen; met tien deelnemers maakt dat een gemiddelde van 9,1. Alleen tijdens de vijfde wedstrijd werd een hoger gemiddelde behaald, namelijk 10,3.

Dit seizoen bleek overigens niet zo succesvol als vorig jaar. De veertien wedstrijdvissers wisten toen samen 1165 vissen te vangen, een gemiddelde van 83,2 per wedstrijd. Dit jaar werden in totaal 528 vissen gevangen (gem. 37,7 per wedstrijd), nog niet de helft dus van vorig jaar.

Na deze afsluitende wedstrijd kan het eindklassement worden opgemaakt. De prijsuitreiking vindt traditiegetrouw plaats tijdens de jaarvergadering in januari.

De complete uitslag vindt u hier (uitslagen en standen onder voorbehoud).