Uitslag 4e competitiewedstrijd (inhaalwedstrijd)

Donderdag, 21 juli 2016

Nipte winst voor Willie de Kleijn

De inhaalwedstrijd van gisteren zal vooralsnog de boeken in gaan als de wedstrijd met de slechtste resultaten van dit seizoen: in totaal werden door 10 vissers tezamen namelijk slechts 56 vissen gevangen.

Harrie de Kleijn en Gerrit Huggers vingen beiden 9 vissen; nét te weinig voor de dagwinst, want die ging (met 10 vissen) opnieuw naar Willie de Kleijn.
De overige resultaten van de inhaalwedstrijd vindt u hier.

Met nog 2 wedstrijden te gaan staat Willie de Kleijn stevig eerste in het algemeen klassement, gevolgd door Rob Poels en Harrie van Tienen. Vooral de plaatsen 5 t/m 8 in het klassement zitten erg dicht bij elkaar, dus er zijn nog volop kansen tijdens de laatste wedstrijden.

De 7e wedstrijd vind plaats op maandag 25 juli, de 8e (en laatste) wedstrijd vindt plaats op maandag 1 augustus.