Dinsdag, 26 juli 2016

Debutant Gerrit Huggers heeft eerste winst te pakken.

Tijdens de zevende competitiewedstrijd werden in totaal 66 vissen gevangen door de 10 deelnemers. Niet echt een superscore, maar wel positief dat iedere deelnemer iéts gevangen had, al was het in sommige gevallen helaas maar één visje.

Ook vandaag werden overigens weer opvallend wat baarsjes gevangen; iets wat we de laatste wedstrijden steeds meer zien.

De winst ging uiteindelijk naar Gerrit Huggers, hoewel de top drie deze keer heel dicht bij elkaar lag. Tweede werd namelijk Rob Poels met 12 vissen en derde Leo van de Loop met 11 vissen.

De overige resultaten staan vermeld op de uitslagen pagina.

Volgende week maandag (1 augustus) is de laatste competitiewedstrijd van dit seizoen, waarna het eindklassement kan worden opgemaakt.