Wedstrijdrooster 2017

Zondag, 16 april 2017

Tijdens de jaarvergadering is het wedstrijdrooster voor 2017 vastgesteld.

Op de pagina wedstrijden vindt u het wedstrijdrooster voor het nieuwe seizoen.

Om iedereen gelijke kansen te bieden is er een rooster opgesteld, zódanig dat niemand in het seizoen vaker op eenzelfde stek komt te zitten. Middels loting wordt bepaald op welke stek iemand op de wedstrijddag zit, dus ook de wedstrijdleiding is van tevoren niet op de hoogte van de stek-verdeling. Op deze manier hopen we de competitie extra spannend te kunnen houden.

Voor degene die wil deelnemen aan de snertwedstrijd van 8 mei: vergeet u zich hiervoor niet aan te melden! Aanmelden (vóór 6 mei) kan bij voorzitter Jo Hendriks.