Strijd om eindklassement ingezet

Dinsdag, 25 juli 2017

Theo de Klein zet de eindsprint in.

Met 31 vissen heeft Theo de Klein een flinke stap gemaakt voor het eindklassement. Hij hield Willy de Kleijn (25) en Harrie van Tienen (20) met succes van zich af en deed hiermee prima zaken voor een notering in de top van het eindklassement.

Met nog één wedstrijd te gaan is het vooral spannend in de strijd om de tweede en derde plaats. Het verschil bedraagt hier slechts 2 vissen in het voordeel van Theo. Willy staat vooralsnog met redelijke voorsprong op de eerste plek, maar uitschieters zoals vandaag kunnen het klassement nog danig beïnvloeden.
Ook Leo (4e in het voorlopig klassement) zou zich met een goeie laatste wedstrijd nog voor een plaats bij de eerste 3 kunnen melden.

Maandag 31 augustus vindt de laatste wedstrijd plaats op Hengeltje 1.

De volledige uitslag van wedstrijd 7 vindt u hier.