Algemene ledenvergadering

Maandag, 8 december 2014

Op maandag 26 januari vindt weer de jaarlijkse algemene ledenvergadering plaats.

Alle leden van HSV 't Hengeltje zijn voor deze vergadering uitgenodigd. Tevens wordt tijdens deze vergadering de einduitslag van het afgelopen visseizoen bekendgemaakt, en worden de bijbehorende prijzen uitgereikt.

Na afloop van de vergadering kunnen de leden die dat nog niet gedaan hebben (tegen betaling) hun vispas en vergunning voor seizoen 2015 afhalen bij de penningmeester.

De vergadering begint om 20.00 uur, en vindt plaats in Gemeenschapshuis 'De Viersprong'.