Dinsdag, 23 juni 2015

Wiel ten Haaf wint 4e wedstrijd.

Na een regenachtige start van de wedstrijd werd het na verloop van tijd toch nog een aardige vis-avond, waarbij alle deelnemers 'van de nul af' waren; iets wat helaas niet altijd opgaat.

De nummers 1, 2 en 3 belandden allemaal in de dubbele cijfers: Wiel werd winnaar met 17 vissen, gevolgd door Willy met  11 vissen, en Harrie hengelde enkele seconden voor het eindsignaal zijn tiende vis binnen en werd daarmee derde.

Halverwege de competitie gaat Willy ruim aan de leiding, en is het vooral voor de plaatsen daarachter nog erg spannend, maar uiteraard is er in de laatste vier wedstrijden nog vanalles mogelijk.

De complete uitslag vindt u hier (uitslagen en standen onder voorbehoud).