Dinsdag, 5 juni 2012

Maandag 4 juni werd de eerste competitiewedstrijd van het seizoen gevist. Helaas bleek het niet de vliegende start waarop we mischien gehoopt hadden.

De regenachtige en bovenal erg frisse avond zorgden ervoor dat er weinig gevangen werd; de meesten moesten het doen zonder één enkele aanbeet. Winst was er op de koppositie voor Theo Poels: hij wist 8 aanbeten te verzilveren, en stelde daarmee zijn eerste meter van dit seizoen veilig (107 cm).

Vermeldenswaardig is verder de (enige) vangst van Rob Poels. Hij wist zowaar een enigszins gehavende, maar fraai gekleurde zonnebaars te vangen van 14 cm; zeker geen alledaagse vangst.

De complete uitslag vindt u hier.