Dinsdag, 12 juni 2012

Goed nieuws na afloop van de tweede wedstrijd: iederen wist vis te vangen en opnieuw een onverwachte gast...

Werd tijdens de eerste wedstrijd door de meesten niets gevangen, deze keer wist wel iedereen zijn visje binnen te hengelen. Geen echte grote aantallen of exemplaren, maar niettemin altijd fijn om 'van de nul af' te zijn.
De dagwinst was ook deze keer voor Theo Poels met 20 vissen (248 cm).

En opnieuw een onverwachte gast: Thijs Logtens dacht een flinke brasem of zeelt gehaakt te hebben, maar eenmaal aan de oppervlakte bleek het te gaan om een paling! Een fraai exemplaar ook nog eens, met een lengte van 55 centimeter.

De complete uitslag vindt u hier.