Dinsdag, 19 juni 2012

Onder fraaie weersomstandigheden werd de 3 competitewedstrijd gevist. Ook nu geen grote aantallen, op de koppositie na.

Met een matig windje, maar wel een behoorlijke drift was het op zich een mooi visavondje. Regelmatig waren er hoog in het water grote brasems te zien, verder was het erg rustig aan de oppervlakte. Dat bleek ook wel uit de vangsten, want behalve Rob Poels (op koppositie) wist niemand meer dan 3 vissen te vangen.
Rob wist halverwege de wedstrijd ietwat gelukkig een flinke brasem te haken, die hij pas na zeker 10 minute drillen veilig in het net wist te landen: 53 centimeters. In total wist hij 15 vissen te vangen, met een totale lengte van 278 centimeter en een gewicht van nét iets over de 3 kilo.
De brasems waren overigens goed 'los' deze avond, want meerdere vissers meldden een brasem gehaakt te hebben, maar helaas werden deze allemaal verspeeld.

De complete uitslag vindt u hier.