Dinsdag, 26 juni 2012

Nipte winst voor Rob Poels ondanks minder aantal vissen.

Helaas niet voor iederen vis deze wedstrijd, ondanks de toch wel mooie omstandigheden: drie vissers konden het net op de kant houden.
De koppositie werd geloot door Theo Poels, en die positie bleek de beste wat betreft aantallen vis: 11 stuks met een totaal van 149 cm. De staartpositie was voor Rob Poels, en ondanks het mindere aantal (8 stuks) bleef hij met 151 cm toch nipt voor.
Vlak voor het einde haakte Thijs Logtens nog een flinke brasem, maar helaas wist hij hem niet aan de kant te krijgen en verspeelde hem.

De complete uitslag vindt u hier.