Maandag, 27 juni 2011

Onder zomerse condities werd de vierde wedstrijd van het seizoen gevist. Helaas veel afwezigen, waardoor slechts 4 deelnemers de strijd aangingen.

Bij aankomst viel direct de lage waterstand op: het water was in een dag tijd met zo'n 40 cm gezakt! Langzaamaan beginnen ook de visstekken steeds verder dicht te groeien, doordaar is het al een opgave op zich om niet vast te komen zitten en de boel heel te houden.
Iedereen wist ook vandaag weer een aantal vissen op het droge te krijgen. Geen grote aantallen dit keer, maar altijd beter dan niets. Theo Poels had zowel het hoogste aantal als de meeste lengte: 9 vissen, met een totale lengte van exact 1 meter.

De complete uitslag van de vierde wedstrijd en de voorlopige tussenstand vindt u hier.