Vlonder bij Hengeltje 1

Vrijdag, 3 augustus 2012

Sinds vandaag heeft ook Hengeltje 1 een heuse visvlonder.

Toen enkele leden van 't Hengeltje elkaar afgelopen week aan de waterkant troffen, werd er ruggespraak gehouden om bij Hengeltje 1 een visvlonder te maken, zoals die er al jaren bestaat bij Hengeltje 2.

Onder de vakkundige leiding van voorzitter Wiel ten Haaf werd donderdagochtend met Harrie van Tienen, Theo Poels en Henk ten Haaf begonnen met het inrichten van de beoogde visplek, het verzamelen van de benodigde materialen en de bouw van de vlonder. Vrijdag werd de vlonder verder afgemaakt, en is ook nog wat maaiwerk verricht.

Dankzij de inzet van genoemde vrijwilligers ligt ook deze visvijver er na 2 dagen intensieve arbeid weer prachtig bij!