Snertwedstrijd eindigt onbeslist

Dinsdag, 9 mei 2017

De eerste wedstrijd van het seizoen is geeïndigd zonder winnaar.

Maandag 8 mei vond de eerste wedstrijd van het seizoen plaats.
Deze 'snertwedstrijd' is de traditionele voorbode voor de competitiewedstrijden, waarvoor dan ook een aparte uitslag geldt.

Elf deelnemers gingen de strijd aan om de wisselbeker, maar naarmate de avond vorderde bleek meer en meer dat het een troosteloze missie zou worden. De buitentemperatuur daalde snel richting het vriespunt, en mede door een stevige wind werd het een guur avondje.
Al ruim voor het eindsignaal hadden de deelnemers dan ook besloten om de pijp aan Maarten te geven en zich op te warmen aan de soep.

Anders dan de titel doet vermoeden deze keer geen erwtensoep, maar heerlijk mascarpone tomatensoep deze keer, bereid door Marian ten Haaf.

Niemand wist ook maar het kleinste visje te vangen, waardoor de teller bij alle deelnemers op 0 bleef staan; een unieke uitslag in de geschiedenis van HSV 't Hengeltje.

Maandag 15 mei om 19.00 begint de wedstrijdcompetitie, wederom op Hengeltje 1.