Dinsdag, 16 mei 2017

Eerste wedstrijd kent slechte resultaten.

Nadat vorige week de snertwedstrijd al letterlijk de soep inging, waren de resultaten tijdens de eerste competitiewedstrijd al niet veel beter.

Hoewel het een mooie, zachte lenteavond was, was er (behalve de vele dansende muggen) nauwelijks leven in het water waar te nemen. In totaal werden door 12 deelnemers dan ook niet meer dan 26 vissen gevangen. Een aantal dat meestal alleen de dagwinnaar al haalt.
Velen kwamen niet verder dan één of hooguit twee visjes. Uitzondering waren Theo de Klijn (3), Jo Hendriks (6) en Willy de Kleijn (8) die daarmee dagwinnaar werd.

Helaas geen goeie start van het seizoen dus. Volgende week hebben we een week rust, waarna op maandag 29 mei de competitie wordt hervat met de 2e wedstrijd. Hopelijk kunnen we dan betere resultaten melden.

De complete uitslag vindt u hier.