Dinsdag, 30 mei 2017

Harrie van Tienen wint met overtuiging de (matige) 2e wedstrijd.

De voorgaande wedstrijden van dit seizoen waren al niet al te best, en daar kwam gisteren weinig verandering in. Het vissen werd bovendien nog eens bemoeilijkt doordat het wateroppervlak bijna dicht lag met pluizen van een populier.

Een eerste aanblik van het wateroppervlak bood dan ook weinig hoop: vol met pluizen en nauwelijks enig (vissen)leven te bekennen. Al snel na startsignaal wisten Rob Poels en Harrie van Tienen hun eerste vis te vangen. Door het inwerpen van het lokvoer ontstond er korte tijd een gat in de pluizendeken waar Harrie handig gebruik van wist te maken. Binnen tien minuten had hij al zo'n 6 à 7 vissen in het net. Helaas bleek de euforie maar van korte duur, want daarna vielen de aanbeten weg en werd het nog een ware opgave om nog een visje te vangen. Ook de andere deelnemers hadden de grootste moeite om de vissen tot aanbijten te verleiden.

Harrie wist uiteindelijk met ruime voorsprong de eindzege te pakken.
De top 3 van deze wedstrijd:

1. Harrie van Tienen (15)
  2. Leo van de Loop (5)
  3. Sjaak Siroen / Jan de Kleijn / Rob Poels (3)

De volledige uitslag vindt u hier.