Aardige cijfers op Hengeltje 3

Dinsdag, 11 juli 2017

Gisteren werd voor de tweede keer dit seizoen gevist op Hengeltje 3.

Na de leuke resultaten in juni, toen ook al een wedstrijd op Hengeltje 3 gehouden werd, vielen ook vandaag de vangsten gelukkig niet tegen.

Acht vissers zaten bij het eerste fluitsignaal klaar om gedurende 2 uur zoveel mogelijk karpertjes op de kant te hengelen. Gezien de beperkte ruimte langs de waterkant een mooi deelnemersaantal.

Uiteindelijk werden in totaal 62 vissen gevangen, waarvan 24 op conto van Leo van de Loop die daarmee winnaar werd. Een gedeelde tweede plaats was er voor Willy de Kleijn en Theo de Klein, beiden met 13 vissen.

Er zijn nog 2 wedstrijden te gaan in competitieverband, die beiden gevist zullen worden op Hengeltje 1. De eerstvolgende wedstrijd van plaats op maandag 24 juli.

De volledige uitslag van de 6e wedstrijd vindt u hier.