Dinsdag, 9 augustus 2011

Zondag 7 augustus werd de zevende en laatste competitiewedstijd gevist. Hiermee is de competitie ten einde, en kan de eindstand worden opgemaakt.

Om 09:00 uur begonnen 7 vissers aan de laatste wedstrijd van het seizoen. Een fraaie ochtend, met wel een behoorlijke wind die het vissen soms wat lastig maakte.
In totaal werden 61 vissen gevangen; niemand bleef op de 0. Geen grote 'bonus'-vissen helaas maar wel aardige aantallen dus.

Theo de Kleijn, Theo Poels en Rob Poels hadden alledrie 16 vissen, echter vanwege een grotere totaallengte werd Rob de dagwinnaar.

De complete uitslag vindt u hier.