Harrie van Tienen wint snertwedstrijd

Dinsdag, 28 mei 2013

Voorafgaand aan de competitiewedstrijden vindt traditiegetrouw de snertwedstrijd plaats. Onder genot van een kop stevige erwtensoep wordt gestreden om snert-bokaal.

Tien deelnemers togen op dinsdagavond 28 mei naar de waterkant om daar een hengeltje uit te werpen.
Op een enkeling na wisten alle vissers de nodige vissen in de verleiding te brengen om in hun aas te happen. Harrie van Tienen bleef met 31 stuks (totaal 359 cm) zijn concurrenten toch ruim voor. Tweede plaats was evenals vorig jaar voor Ad van Bommel (237 cm) en derde werd Theo de Kleijn, de winnaar van vorig jaar, met 236 cm.

Volgende week begint de echte competitie. Let wel: niet zoals voorgaande jaren aan de Raam te Escharen, maar alle wedstrijden worden gehouden op Hengeltje 1!

De complete uitslag vind u hier.