Dinsdag, 9 juli 2013

Inhaalrace voor Jeff ten Haaf.

Na 5 wedstrijden op hengeltje 1 werd de 6e wedstrijd gevist op hengeltje 3. Omdat de visstand hier eigenlijk alleen uit (kleine) karpers bestaat, en de vijver een heel geringe diepte kent, vergt dit een heel andere techniek, en dus leuk om eens een keer te proberen.

Uit het veld van 12 deelnemers konden we helaas slechts voor zes van hen één of meerdere vangsten noteren.
Waar Rudy van der Heijden een goeie start maakte viel het naarmate de wedstrijd vorderde steeds verder stil, waardoor hij bleef eindigde op 6 vissen (130 cm); goed voor een 2e plaats.

Heel anders verging het Jeff ten Haaf, die juist richting einde wedstrijd steeds beter begon te vangen. Uiteindelijk bleef daar de teller steken op 8 vissen, goed voor 215 cm. Daarmee werd hij dagwinnaar, en doet hij meteen goede zaken voor het algemeen klassement.

De complete uitslag vindt u hier.