Maandag, 5 augustus 2013

Karpertjesdag!

Vanwege vakantie, en andere verplichtingen was het deelnemersveld beperkt: slechts zes deelnemers vandaag.
De weersomstandigheden waren met een lekker zomerzonnetje echter formidabel.

Gelukkig bleven ook de vangsten niet achter deze ochtend; geen enkele 'nul', en bovendien nog een aantal vermeldenswaardige vangsten. Want er werden zowaar diverse karper(tjes) gevangen vandaag. Thijs ving er liefst drie (26, 30 en 36cm) , Jeff één, en ook Maarten wist er 2 minuten voor het eindsignaal eentje aan de haak te slaan. Jeff verspeelde helaas een echt grote karper, maar met de vaste hengel is het natuurlijk een hele opgave om zo'n vis aan de kant te krijgen.

Trotse Maarten met zijn 30cm karper

De meeste vissen (41 stuks, 429cm) werden echter gevangen door Rob Poels. Daarmee is hij dus winnaar van de 7e wedstrijd.

Volgende week zondag 11 augustus alweer de laatste wedstrijd van het seizoen. We hopen dan opnieuw zo'n mooie resultaten te kunnen noteren!

De complete uitslag vindt u hier.