Maandag, 12 augustus 2013

Laatste wedstrijd prooi voor Leo van de Loop.

Helaas ook tijdens de laatste wedstrijd met 5 vissers een beperkt deelnemersveld.
De omstandigheden waren er echter niet minder om: een mooie zomerochtend met mooie resultaten zo zou na afloop blijken.

In totaal werden 135 vissen gevangen, echter wel voornamelijk kleintjes. De karpers zoals die vorige week flink hapten lieten zich vandaag niet verleiden.
Uiteindelijk ging de winst naar Leo, die een fraai aantal van 59 vissen liet noteren, goed voor een lengte van 505cm.

Met deze 8e wedstrijd is tevens een einde gekomen aan de vaste stok competitie 2013. De resultaten kunnen verwerkt worden, en tijdens de jaarvergadering in januari zullen de wisselbekers voor de snertwedstrijd en de competitie worden uitgereikt.

De complete uitslag van de laatste wedstrijd vindt u hier.