Dinsdag, 8 juli 2014

Monsterscore voor Willy de Kleijn.

De 6e competitiewedstrijd is geĆ«indigd met een klinkende overwinning voor Willy de Kleijn. Vanaf het startsignaal tot het eindsignaal wist hij onafgebroken de ene na de andere vis op het droge te brengen, wat hem uiteindelijk 85 vissen met een totale lengte van 9.29 meter opleverde. Bijna iedere 100 seconden een vis gevangen dus.

Ook de andere deelnemers wisten de nodige vissen te vangen, maar vormden geen bedreiging voor Willy. Tweede werd Harrie van Tienen (30 stuks / 359 cm) en derde Rob Poels (34 stuks / 332 cm).

De complete uitslag vindt u hier.