Dinsdag, 15 juli 2014

Opnieuw ruime zege voor Willy de Kleijn.

Vanwege behoorlijk wat afmeldingen moest de strijd worden beslecht door 7 deelnemers.
De grote aantallen van vorige week werden niet geëvenaard, maar toch ook nu weer scores die er mogen wezen.

Dagwinnaar was net als vorige week Willy de Kleijn, die 67 vissen (goed voor 768cm) in het net wist te krijgen. Het verschil met de tweede plaats was daardoor opnieuw groot: Rob Poels veroverde met een klein verschil in lengte de tweede plek te vóór Maarten Beekmans (280cm en resp. 269cm met beiden 24 vissen).

Er wordt op maandag 21 juli nog één wedstrijd gevist waarna de vakantie-periode aanbreekt. Daarna wordt nog de 4e wedstrijd ingehaald; dat zal waarschijnlijk eind augustus zijn. Datum en tijdstip zullen zo spoedig mogelijk vis deze site bekendgemaakt worden.

De complete uitslag van de zevende wedstrijd vindt u hier.