Uitslag 4e competitiewedstrijd (inhaalwedstrijd)

Dinsdag, 26 augustus 2014

De laatste wedstrijd werd gewonnen door Harrie van Tienen.

Helaas niet zulke grote aantallen als voorgaande wedstrijden, maar gelukkig werd wél door alle deelnemers gevangen, iets wat eerdere keren zeker niet altijd het geval was.

De overwinning ging deze keer naar Harrie van Tienen (11 vissen, 134cm) voor Thijs Logtens (10 st. / 131 cm) en Jo Hendriks (8 st. 112 cm).

De competitie is hiermee ten einde, en gezien de resultaten mogen we zeker spreken van een geslaagd seizoen. De einduitslag wordt zoals gebruikelijk bekend gemaakt tijdens de jaarvergadering in januari, waarbij tevens de prijsuitreiking plaatsvindt.

De volledige uitslag vindt u hier.