Seizoensafsluiting

Zaterdag, 30 augustus 2014

Gezellig afsluiting van het seizoen met BBQ!

Nieuw dit jaar was de seizoensafsluiting bij Hengeltje 1.
Het bestuur opperde het idee om na afloop van de competitiewedstrijd nog één (korte) wedstrijd te vissen en na afloop een gezellig avondje te houden onder het genot van een drankje en een lapje vlees van de barbecue. Bij de wedstrijd stond (behalve de eeuwige roem) niets meer op het spel: bedoeling was alleen om een zo groot en/of klein mogelijke vis te vangen.

Er was veel animo voor deze avond die helaas in de stromende regen van start ging. Na een uurtje werd het gelukkig droog waarna het prima weer werd voor de barbecue.