Grote schoonmaak

Zondag, 8 april 2012

Afgelopen weken hebben leden van HSV 't Hengeltje grote schoonmaak gehouden in en om de visvijvers.

Het gras is weer netjes gemaaid, en de visplekken zijn weer netjes in orde gemaakt voor komend seizoen. Tevens zijn een aantal hekken geplaatst (uiteraard van natuurlijk materiaal) waar vissers en/of bezoekers eventueel hun fiets kunnen plaatsen en zijn nieuwe afvalbakken geplaatst.
De vijvers liggen er dankzij deze vrijwilligers dan ook weer erg fraai bij en we hopen dat gebruikers gehoor geven aan onze oproep om dit ook vooral zo te houden.

Hengeltje 1:

Hengeltje 2: