UPDATE: We zijn begonnen!

Maandag, 21 mei 2012

Traditioneel beginnen we het seizoen met de snertwedstrijd. Om er weer een beetje in te komen vissen we de eerste wedstrijd op Hengeltje 1.

Normaal gesproken wordt tijdens deze avond flink gevangen, dus het belooft ook dit jaar weer een spannende strijd te worden. Uiteraard onder het genot van een mok stevige zelfgemaakte erwtensoep.
Op maandag 4 juni gaat we dan weer van start met de competiewedstrijden, welke gehouden worden aan de Raam in Escharen. Deze snertwedstrijd telt dan ook niet mee voor het klassement.

Update: De uitslag is inmiddels bekend. Theo de Kleijn ging er (evenals vorig jaar) met de winst vandoor; 42 vissen maar liefst met een totale lengte van 550 cm. Tweede werd Ad van Bommel (448 cm), gevolgd door Leo van der Loop (319 cm). Mooie resultaten dus voor deze eerste wedstrijd!

De complete uitslag vind u hier.