Einduitslag 2015

Dinsdag, 26 januari 2016

Tijdens de jaarvergadering werd de einduitslag van 2015 bekend gemaakt en werden bijbehorende prijzen uitgereikt.

Evenals voorgaande jaren werden tijdens de jaarvergadering de prijzen uitgereikt van het afgelopen visseizoen.
Met ruime voorsprong werd Willie de Kleijn kampioen, en wist daarmee zijn titel van 2014 te prolongeren. De nummers 2 en 3 werden respectievelijk Rob Poels, en (met minimaal verschil) Harrie van Tienen.

De snertwedstrijd werd dit jaar gewonnen door Wiel ten Haaf, die daarmee Maarten Beekmans (winnaar 2014) van de troon stootte.

Winnaars 2015 vlnr: Harrie van Tienen, Rob Poels, Willie de Kleyn en Wiel ten Haaf.

Tijdens de jaarvergadering werd tevens afscheid genomen van penningmeester en bestuurslid Piet Willems. Piet heeft deze functie gedurende 25 jaar heel secuur uitgevoerd, waarvoor de vereniging hem erg dankbaar is.
Als blijk van waardering is Piet hiervoor door de Hengelsportfederatie Zuid-West Nederland onderscheiden met de zilveren speld van verdienste.

Dhr. Verheijen (Hengelsportfederatie Zuid-West Nederland) reikt de onderscheiding uit aan Piet Willems (r).

Voorzitter Wiel ten Haaf (l) bedankt scheidend penningmeester Piet Willems.