Dinsdag, 5 juli 2016

Harrie van Tienen dagwinnaar.

Vanwege de overvloedige regenval van de afgelopen weken stond het water erg hoog. Zó hoog zelfs dat enkele stekken niet gebruikt konden worden omdat er simpelweg geen zitplaats meer was.

Ondanks het mooie zomeravondweer bleek het een taaie vis-avond: de 12 deelnemers wisten gezamenlijk 79 vissen te vangen.
Harrie van Tienen was tijdens de 5e wedstrijd opnieuw de sterkste, nadat hij zich ook tijdens de eerste wedstrijd al van zijn beste kant had laten zien. Met 16 vissen won hij de 5e wedstrijd, gevolgd door Jan de Kleijn (13) en Willie de Kleijn en Rob Poels (beiden 11).

De complete uitslag vindt u hier.

Maandag 11 juli wordt om 19.00 de 6e wedstrijd van het seizoen gevist.