Dinsdag, 12 juli 2016

Rob Poels wint 6e wedstrijd.

Al meteen na het startsignaal had Rob de vissen op de stek, zodat hij binnen tien minuten al 7 of 8 vissen in het net had liggen. Het eerste uur zette deze trend zich redelijk voort, in het tweede uur zakte het aantal aanbeten echter flink terug.
Bij Theo de Klein was dat precies andersom: na een moeizaam eerste uur wist hij de vis alsnog aan de schubben te komen waardoor hij nog een flinke inhaalslag kon maken.

Bij het eindsignaal had Rob voldoende voorsprong opgebouwd om er met de dagwinst vandoor te gaan.
De top 3 zag er als volgt uit:
  1. Rob Poels (26)
  2. Willie de Kleijn / Theo de Klein (beiden 16)
  3. Harrie de Kleijn / Harrie van Tienen (beiden 10)

De complete uitslag vindt u hier.

Op maandag 18, en woensdag 20 juli worden de inhaalwedstrijden gevist. Aanvang 19.00 uur (18.30 aanwezig).