Uitslag 2e competitiewedstrijd (inhaalwedstrijd)

Dinsdag, 19 juli 2016

Rob Poels wint opnieuw.

Op 18 juli stond een inhaalwedstrijd op het programma: vanwege het slechte weer werd de wedstrijd van 30 mei afgelast en ingehaald op een later moment.

Hoewel het een erg mooie zomeravond was om een hengeltje uit te werpen werd het voor de meeste deelnemers een saaie avond zonder veel aanbeten. Slechts drie vissers hadden wat meer geluk en wisten wel de nodige vissen op het droge te krijgen.
Rob Poels bleek opnieuw de meest gelukkige, want met 31 vissen wist hij opnieuw in te lopen op de koplopers in het algemeen klassement. Willie de Kleijn wist de schade enigszins beperkt te houden, doordat hij ook in het laatste uur redelijk wist te vangen. De teller bleef daar uiteindelijk steken op 26.
Derde werd Thijs Logtens met twaalf vissen. De overige vissers moesten helaas allemaal met minder genoegen nemen.

De complete uitslag vindt u onder de wedstrijduitslagen. Omdat dit echter een inhaalwedstrijd betreft staan de resultaten onder 'vaste stok competitie 2e'.

Woensdag 20 juli a.s. is er opnieuw een inhaalwedstrijd.