Uitslag 8e competitiewedstrijd en einduitslag

Dinsdag, 2 augustus 2016

Gisteren werd de achtste en tevens laatste competitiewedstrijd van dit seizoen gevist.

Vanwege vakantie was het aantal deelnemers wat lager dan gebruikelijk. Negen vissers probeerden in een laatste poging hun positie in het algemeen klassement veilig te stellen of liever nog te verbeteren.

Helaas bleek het opnieuw niet zo'n topdag, want in totaal werden 54 vissen gevangen; het minste van dit seizoen.
Winnaar werd uiteindelijk Harrie van Tienen met 14 vissen, gevolgd door Gerrit Huggers (10) en Willie de Kleijn (9).

De complete uitslag van deze laatste wedstrijd vindt u op onze uitslagen-pagina.

De koppositie is ook tijdens deze laatste wedstrijd niet meer in gevaar gekomen, waardoor Willie de Kleijn winnaar is geworden in het eindklassement, gevolgd door Rob Poels en Harrie van Tienen.

In totaal werden over 8 wedstrijden 652 vissen gevangen, waarvan de eerste wedstrijd met 131 vissen de positieve uitschieter was, terwijl de laatste wedstrijd de minste resultaten kende.
De meeste overwinningen waren voor Harrie van Tienen: 3 keer was hij afgelopen seizoen de beste van het veld. Willie de Kleijn en Rob Poels wonnen beiden 2 wedstrijden en Gerrit Huggers wist één wedstrijd op zijn naam te schrijven.
Tijdens de eerste wedstrijd ving Harrie 35 vissen; het meeste van dit seizoen. Tweede en derde in dit klassement werden Rob Poels en Willie de Kleijn met resp. 31 en 30 vissen.

Een compleet overzicht met alle resultaten van dit seizoen staat in dit document.