Uitslag 5e competitiewedstijd

Maandag, 4 juli 2011

Onder genot van een fraai zomerzonnetje was de winst in de vijfde competitiewedstrijd opnieuw voor Theo Poels.

Gelukkig was de lage waterstand waar we vorige week melding van maakten weer verleden tijd, en stond het water weer bijna op normaal nivo. Helaas was de stroming minimaal. Wellicht een oorzaak voor de matige vangsten deze avond.
Theo Poels, die nummer 4 lootte, wist net als vorige week de winst binnen te slepen. Met 12 vissen (158 cm) heeft hij tevens de voorlopige leiding in het algemeen klassement overgenomen.

Een verrassende vangst was er nog voor Piet Willems. Een half uur voor het eindsignaal ving hij nog een paling van ca 60cm. Helaas geen foto's hiervan omdat de fotocamera haperde...

De complete uitslag van de vierde wedstrijd en de voorlopige tussenstand vindt u hier.