Najaarsschoonmaak

Zaterdag, 22 oktober 2016

De afgelopen zaterdagen is er door een aantal leden onderhoud gepleegd rondom de vijvers.

Gewapend met de lieslaarzen, handschoenen, bosmaaier en snoeischaren gingen de leden op pad om de vijvers weer goed bereikbaar te maken voor de vissers. Dode takken werden verwijderd, en verwilderde struiken werden teruggesnoeid.

Verder werd ook de oever bij Hengeltje 1 onder handen genomen zodat er ook volgend jaar weer voldoende visstekken beschikbaar zijn.

De vijvers en oevers zijn weer helemaal winterklaar, zodat er in het voorjaar weer met plezier gevist kan worden.