Algemene ledenvergadering

Zondag, 7 januari 2018

De algemene ledenvergadering vindt dit jaar plaats op maandag 29 januari.

Alle leden van HSV 't Hengeltje zijn voor deze vergadering uitgenodigd.
Traditioneel wordt tijdens deze vergadering de einduitslag van het afgelopen visseizoen bekendgemaakt, en worden de bijbehorende prijzen uitgereikt. Tevens zal het wedstrijdrooster voor aankomend seizoen besproken worden.

Het bestuur is overigens op zoek naar een nieuw bestuurslid. Heeft u interesse om het bestuur te komen versterken en op die manier uw steentje bij te dragen aan het welvaren van de club? Meldt u zich dan bij het bestuur. Contactgegevens vindt u elders op onze website.

Mocht u de nieuwe vispas en vergunning nog niet betaald en afgehaald hebben, dan is na afloop tevens de gelegenheid om deze tegen contante betaling in ontvangst te nemen.

De vergadering begint om 20.00 uur, en vindt plaats in Gemeenschapshuis 'De Viersprong'.