NLdoet en opschoondag

Maandag, 5 maart 2018

Op zaterdag 10 maart doen we mee met NLdoet, dit is een actie voor en door vrijwilligers van de aangemelde verenigingen.

We gaan dan bij en in Hengeltje 1 aan de slag om te proberen wat schuilplaatsen voor de vissen te creeƫren als bescherming tegen de aalscholver. Deze gasten vissen ook regelmatig en zonder vergunning, dus gaan we proberen hun vangsten te beperken. Tevens willen we ook de vissteiger opknappen.
Meer info over NLdoet vindt u op de website wws.nldoet.nl.

Op zaterdag 24 maart doen we weer mee met de landelijke opschoondag, we gaan dan met vrijwilligers in de omgeving van onze vijvers zwerfafval opruimen en onderhoud bij onze vijvers doen, snoeien en andere zaken.

Leden die mee willen helpen zijn uiteraard welkom. Laat per mail even aan het bestuur weten op welke zaterdag(en) u komt helpen.

Voor koffie wordt gezorgd.