NLdoet en opschoondag

Donderdag, 3 juni 2021

Verslag NLdoet zaterdag 29 mei

Vorige week hebben we weer aan de actie NLdoet meegedaan.

We hebben met een tiental vrijwilligers diverse klussen geklaard, zoals de wedstrijd nummer markeringen vervangen, de afrastering bij de parkeerplaats uitgebreid, schuilhut gerepareerd, vis steiger bij Hengeltje 2 gerepareerd, gras gemaaid bij de vijvers, beide steigers voorzien van gaas voor de betere grip erop.

Alles is` bijna goed gegaan`, alleen heeft ons oudste lid Tijs een nat pak opgelopen. In zijn ijver alles goed schoon te maken gleed hij zo het water in!!
“Het droogt wel weer op” was zijn reactie, gelukkig was het goed weer.

We willen iedereen bedanken die op dinsdag en zaterdag de klussen mee geklaard hebben!!!

Tenslotte een berichtje van de wedstrijd commissie: alle plekken voor de competitie zijn inmiddels vergeven. Zo kunnen we op maandag 14 juni beginnen met complete bezetting.